CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Assalamualaikum Cinta. Waalaikumussalam Rindu?

Assalamualaikum Cinta. Waalaikumussalam Rindu?

Intan Payung Pengarang Kelopak Jantung Pisang

Sentiasa Ada Harapan Untuk Orang Yang Bangkit!




Bahasa Melayu:  Alhamdulillah. Terima kasih cikgu kerana menanda kertas. Seronok dapat cikgu Jamilah sbg cikgu bahasa dalam kelas 5SC1. Ayat bahasanya yang baku. Kata-kata mutiara yg diketengahkan dan bahasa-bahasa indah yang dilemparkan oleh beliau mampu membuat semua terpukau. Pesan Cikgu Jamilah “stdy hard ya..insyaAllah cemerlang cikgu doakan"

Bahasa Inggeris:  Alhamdulillah. Thanks for marking my paper,  teacher! Appreciate. I will do my best in SPM! You are the great teacher. Impossible your student can't aiming A for SPM.

Mathematics: Walaupun dulu pernah bergelut dengan soalan Matematik yg agak sukar, kali ni aku berjaya melewati  hanya dengan buat soalan berulang-ulang kali, jemu juga  kadang-kadang sebab tak faham-faham juga cikgu ajar. Tapi, akhirnya apabila keputusan keluar, aku org pertama yg bahagia. Aku menerimanya dgn sejuta senyuman :’)

Sejarah: Apa ni Sir, 3 markah je lagi nak A+, tolenrasilah sikit. Ayat memang tak bersyukur ni. Ya Allah, ampuni aku. Takde rezeki nak menggenggam A+ lagi. Tunggu SPM. InsyaAllah!

Pendidikan Islam: Alhamdulillah. Allah mengabulkan doaku. Terima kasih Allah. Terima Kasih Ustaz Saufi!
 
Biology: Peluang untuk menjadi ‘surgeon’ kini bertambah cerah apabila teacher terus suntik semangat supaya terus berusaha. Mendapat A dalam biology merupakan impian utama. Thanks teacher,beri peluang dan kepercayaan :’) Ibuku juga  pembakar semangat utama. Oleh sbb ibu aku seorang jururawat, so aku tidak ada masalah berkompromi dgn ibu untuk masalah kesihatan ini itu! Ibu selalu membantu dgn buku-buku rujukannya semasa kt kolej dulu.Ternyata berkesan. Ayat macam testimoni ni je. Motif sangat.

Chemistry: Tunggu SPM, aku dapat A. Tunggulah....... 
 
Physics: Aku tak tahu kenapa aku suka cuai dalam Physic Paper 3. Akibatnya, keputusan Physic menurun! Minat mmg lah minat. Tp, kalau dah mcm ni je. Siapa tak putus asa kan. That’s why keputusan tak pernah berubah. Hee, setan hasut! Ok, Fokus kpd Pilihan kedua cita-cita utk jd engineer. Hamizah, kau boleh!

Additional Mathematics: Alhamdulillah, kena usaha lagi. Addmath tak sama dgn Mathematics. Ingat tu! My Cute Papa Sabri cakap, belajar subjek addmath  mmg tak boleh putus asa. Banyakkan buat latihan. Teruskan usaha. Thanks Sir. We noted!

No comments:

Post a Comment